Jumaat, 6 Februari 2015

OSTEMATRIX SHAKLEE

Kebiasaannya bila period datang setiap bulan,tanda-tanda yang keluar hanyalah jerawat sebutir atau dua butir di muka.Selepas itu selera makan bertambah.

Tetapi kali ini sebelum period jerawat, timbul di pipi.Manakala ketika period,badan rasa sengal-sengal satu badan,badan rasa hendak demam,rasa loya dan rasa hendak muntah.

Fikiran hanya memikirkan bantal dan tilam sahaja,sedangkan ketika keadaan begitu, saya berada di dalam pejabat kerja.Selepas waktu makan tengahari, saya mengambil sebiji vitamin C Shaklee.Apabila tiba waktu pulang,saya meminta izin untuk pulang awal dari waktu sebenar.

Dalam perjalanan hendak pulang ke rumah,badan merasa tidak selesa dan hendak muntah.

Sesampai sahaja di rumah, terus sahaja mendamparkan badan di atas katil selama satu jam.
Saya juga meminta suami untuk mengurut,tapi hanya sekejap sahaja rasa hilangnya.

Walaupun badan tidak sihat,tetapi gagahkan juga untuk menyediakan makan malam.Sebelum tidur, saya mengambil 3 biji OSTEMATRIX SHAKLEE yang berfungsi sebagai mengilangkan rasa sengal-sengal badan dan sebagai penyerapan kalsium dalam badan.

Alhamdulilah, keesokan paginya badan rasa selesa seperti biasa.Hanya tinggal selsema dan batuk.Maka saya teruskan juga pengambilan vitamin C dan omega guard serta set keluarga Shaklee.

Dan sukacitanya, saya berjaya tidak mengambil ubat-ubatan di Klinik.Saya lebih selesa mendapat nutrisi 100% dari sumber semulajadi.

Pada bulan februari 2015,ostematrix shaklee ada menawarkan harga promosi.

Jika berminat , boleh terus menghubungi saya di 017-7330373

SAYA SIHAT, AWAK SIHAT, SEMUA SIHAT


 


1 ulasan:

  1. asalam.saya orang baru dalam blog. Join la blog saya. shazwaniafiq.blogspot.com =)

    BalasPadam