Jumaat, 3 Oktober 2014

RAHSIA MENGATASI PENAT DAN LETIH

Assalammuailaikum,

Masih teringat lagi selepas berpantang,doktor panel mensarankan pengambilan vitamin C untuk mengelakkan badan tidak letih dan tidak bermaya.Dengan jadual harian  yang padat,seawal pagi sudah  bangun untuk memerah susu,menguruskan anak dan menyiapkan persiapan untuk bekerja,sudah tentu badan berasa letih dan tidur kita akan terganggu.Betul kan ibu-ibu semua.

Tapi sebagai ibu bekerjaya,tanggugjawab di rumah dan di tempat kerja harus diteruskan,walaupun badan tidak bermaya.Oleh itu,ibu-ibu perlu bersedia menghadapinya setiap cabaran yang datang.

Untuk lebih bertenaga dan dapat menjalankan tugas dengan baik,badan kita memerlukan sebanyak 7 biji buah oren untuk mengekalkan tahap vitamin c didalam tubuh badan selama 5 jam.

Vitamin C Shaklee adalah pilihan vitamin yang tepat kerana pengambilan 1 biji vitamin c shaklee bersamaan dengan 7 biji buah oren.Oleh itu,buatlah pilihan yang bijak  samada memilih setiap hari dengan pengambilan 7 biji buah oren atau 2 BIJI pil vitamin C shaklee SEHARI yang mampu bertahan selama 3 bulan.Mari kita lihat pengiraannya:

JIKA MENGAMBIL 7 BIJI BUAH OREN:

 Anggaran SEBIJI OREN BERHARGA RM1.50

JADI:7BIJI  X RM1.50 X 30 HARI = RM315 SEBULAN

JIKA MENGAMBIL VITAMIN C SHAKLEE:

HARGA SEBOTOL RM92.50
KUANTITI 180 BIJI
SEHARI : RM92.50/180 BIJI = RM0.50
KETAHANAN : 3 BULAN

OLEH ITU,

SEHARI KITA CUMA MENGELUARKAN RM0.50 UTK VITAMIN C SHAKLEE BERBANDING LIMAU OREN.

VITAMIN C HANYA PERLU DIMAKAN 2 BIJI BERBANDING 7 BIJI BUAH OREN SEHARI

VITAMIN C SHAKLEE MAMPU BERTAHAN SELAMA 3 BULAN DENGAN HARGA RM92.50 BERBANDING LIMAU OREN SEBULAN KITA AKAN MENGELUARKAN SEBANYAK RM315.

Oleh yang demikian,kita perlu membuat pilihan yang terbaik demi kesihatan yang maksima untuk meneruskan tanggungjawab bersama.

Jika berminat,boleh hubungi saya melalui

Email:norshahidahpatoni@gmail.com

Whats App /Telegram :017-7330373

Facebook : Nor Syahidah Patoni

Fb Page : Tip SIHAT DAN Cantik
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan