Selasa, 6 Mei 2014

SALAM PERKENALAN



 Isnin,6 Mei 2014



Assalammuailaikum dan salam perkenalan kepada semua.

Saya,Nor Shahidah Patoni adalah pengedar sah produk SHAKLEE.

Saya mula mengenali produk SHAKLEE ketika sedang berpantang anak kedua pada tahun 2013.Setelah 3 bulan saya konsisten dengan pengambilan produk SHAKLEE,saya mendapat kesan yang baik.

Sejak dari itu,saya mula berkongsi kebaikan produk SHAKLEE kepada semua orang.

Impian saya ialah mahu membantu semua rakyat Malaysia kekal sihat dari pelbagai penyakit.

Saya juga akan memberi segala informasi,tips2 tentang kesihatan keluarga  demi kebaikan semua rakyat Malaysia.

Untuk lebih mengenali diri saya,boleh terus ADD friend di facebook atau melalui medium WHATSAPP/TELEGRAM di 0177330373 dan boleh juga melalui email norshahidahpatoni@gmail.com

SMS/WA/TELEGRAM : 0177330373

FB PAGE : TIP SIHAT Dan Cantik

FB:Nor Syahidah Patoni


Tiada ulasan:

Catat Ulasan